tirsdag den 28. januar 2020

Tanker 2.0

Med fare for at gentage mit sidste indlæg - som er helt fra maj, så er jeg atter træt og frustreret.
Sidste indlæg handlede jo om mit daværende arbejde... Jeg fik desværre ikke den stilling der. Så da skolerne gik på sommerferie, blev jeg endnu en gang arbejdsløs. Men da skolerne startede igen. Var jeg så heldig, at få arbejde på skolen i byen - yay! Men men men, endnu et vikariat. Så når skolerne går på sommerferie, så står jeg atter uden job. 
Jeg synes, det er mega frustrerende, at jeg igen igen igen skal ud at søge arbejde, skabe nye relationer med kolleger, elever og forældre.
Jeg forsøger, at det ikke skal fylde, og tage én dag ad gangen. For det skal nok ordne sig, der skal nok komme noget.
Det fede er jo, at hele verden står for mine fødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar