torsdag den 9. maj 2019

En dag i haven





Da jeg kom hjem fra arbejde i dag, hoppede jeg i haveskoene og nød nogle timer i min køkkenhave.
Jeg fik bl.a. sået ærter, bønner, spinat, sat kartofler og plantet salat i drivhuset.

Den nyeste del af køkkenhaven. Her med kartofler, løj, asparges, ærter og bønner.
Også den nye del af køkkenhaven. Her er der sået spinat. Derudover står der to blåbærbuske i baggrunden.

Den gamle del af køkkenhaven. Der er ikke kommet noget nyt i højbedene. Men pt. er der palmekål og oregano
Tomater i drivhuset og salat som "bunddække"
Agurker - ja, jeg ved godt, at det er ALT for tidligt. Men jeg kunne ikke vente...

Den ene af mine tro følgesvende i haven - katten Olivia

Derudover mangler jeg, at forspire lidt forskelligt kål, samt så rødbeder og gulerødder - ja og alt det andet jeg lige finder på...

Så nu er vi snart selvforsynende, i hvert fald for en kort periode...

Rigtig dejlig aften til jer derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar